Posts

Showing posts from April, 2017

Muktamar PAS di landa ribut - Foto dan Video

Image
18 cedera selepas ribut landa muktamar PASFaiz Zainudin
| April 29, 2017

Lebih 30 khemah peniaga rosak dan beberapa mangsa mengalami kecederaan termasuk kanak-kanak.


PAS Sakit Tenat ! Tahap 4 tu bro ! [video]

Image
Sepanjang minggu ini kita dihidang dianjur seperti 'wajib' untuk memilih Pas atau Umno kalau ingin nak tadbir Malaysia.

Demikian kata Hadisini .

PA$ kian bertambah sakit bro ! Bukan sakit biasa seperti selalu tetapi dah sampai tahap empat rasa- nya? Mari kita tengok apa 'Penyakit' PA$?

'Okestra' Lebai Selepas Pendedahan Rafizi [video]

Image
Rafizi: Bekas timbalan presiden PAS Nasharudin terima wang 1MDB). Itu yang telah didedahkan oleh Rafizi hari ini khamis 13.4.2017 sumbersini.

Rentetan dari pendedahan itu makin panjang bro !
Lebai dan walauns PA$ mula 'bermain okestra' dg
lagu-lagu panas membara, sumbang sahaja lagu tu didengari, mana tidaknya? Asyik main lagu yang sama sahaja, membesar tahi ayam ler, tak terima satu sen ler, out of service laa, Rafizi bohonglah, semua asyik nafi saja ke? KahKahKah...

Sementara itu, Khalid Abdul Samad berkata, sekiranya apa yang didedahkan Rafizi itu benar, maka ia menjawab sikap pelik PAS pada Pilihan Raya Umum 2013. “Sama ada ia berlaku atau tidak, itu Rafizi kena buktikan kerana dia mengeluarkan kenyataan itu. Sekiranya ia berlaku, tak hairan bagi saya sini.

Respon segera dari lebai cepat sungguh bro, Rafizi ditempelak lebai dengan 'pendedahan' itu. Macam biasalah, hampir lebai yang sama juga yang cepat membalas, cepat kelupurr laa katakan! 

Apa pun sehari kemundiannya, R…

PA$ Ada 'Roh' lagi Ke? [ Video ]

Image
Membaca gembargembur walaun kecil seperti PJ PA$ P.Pinang mengundang hati ketawa kecil bro ! Coba lihat contoh petikan ini,...

PAS kekal kukuh walaupun selepas kematian Nik Aziz dan terus mengamalkan nasihat beliau dan melaksanakan ajarannya.? Kah Kah Kah

Semua tahu, walaun pun tahu, lebai pun tahu dan
pendokong Pas terdahulu pun tahu, sampai mati Nik Aziz tetap menolak Umno. Husam menyifatkan semangat asal perjuangan Pas dahulu sudah mati sini . Apa maknanya tu?

Maknanya Nik Aziz mengukuhkan akidah, tiada kompromi terhadap korupsi dan segala bentuk tipu daya Umno yang umpannya dimakan oleh lebai Pas dengan lahap sekali. Sekarang Pas kononnya membawa pendekatan politik matang - sejahtera !! Apa yang sejahtera?Dengan Umno tidak lagiboleh nak kata apa, hari-hari bersimpuh depan Umno me nagih simpati kut-kut luruh sikit yang dihajati ???? Kah Kah Kah

Nik Aziz di era hayat beliau dapat menyatukan rakyat pelbagai kaum. Ustaz Fadzil Noor seiring jalan berganding bahu bersama Nik Aziz mencari for…

PAS BERSAMA UMNO PRU14

Image
Cita2 Lebai dan Walauns PA$ kian menarik bro !
Depa dah tidak lagi berlindung hendak perintah Malaysia?.

Kalo tak boleh acara solo. Lebai kepit Umno sama bagi rap dan kejap.  “If you can't beat them. Join them” Lebai tak akan mampu kalahkan Umno, itu pasal dia baik sangat dengan UmnoBN kut-kut boleh luruh sikit mana yang patut? Kah Kah Kah

80 kerusi tak cukup bro PJ ! Pas perlu tambah lagi, bertandinglah di semua kawasan DAP, baru ngam. Pas kena kotakan janjinya, untuk bertanding 80 kerusi. Tak cukup tu wahai walauns, tanding la 50 lagi kerusi yang ditandingi DAP sebab mereka pernah berjanji sebelum ini untuk lawan semua. Lawanlah berlebih-lebih sikit, pitih apa nak risau? semua dah nampak macam 'beres' jer! hahahahaha

Bernafsu sungguh lebai PJ nie! Ramai lebai belum hadham belum kenal sungguh dengan Umno bro! Payah untuk mempercayai Umno terutama apabila kuasa mereka mula berada dihujung tanduk. Depa akan buat apa saja untuk 'survival' hayat 'kuasa' tu.
Demi …

Konflik Syria - Selangkah di ambang perang Foto dan Video menarik

Image
Amerika Syarikat telah melancarkan sekurang - kurangnya 59 peluru berpandu menyasarkan rejim Syria, sebagai tindak balas terhadap serangan senjata kimia mengorbankan 72 orang awam, termasuk kanak-kanak di Khan Sheikhoun, Idlib.

Peluru berpandu itu dilepaskan dari kapal perang AS di Laut Mediterranean menyasarkan pusat bandar Homs yang menempatkan pesawat tentera rejim yang melakukan serangan senjata kimia Selasa lalu.

Presiden AS, Donald Trump berkata, tentera negara itu telah melakukan serangan peluru berpandu terhadap Syria sebagai tindak balas penggunaan senjata kimia oleh rejim Syria minggu ini yang turut mencederakan ratusan orang awam.

Itu jer alasan Amerika nak cabul negara asing? 

US Launches Dozens of Missiles Into Syria in Response to Chemical Attack

Kremlin tells U.S. it's 'one step from war' as Trump warns he will hit Syria AGAIN after his attack on Russia's ally Assad triggers fears of World War Three

Kremlin warns the US it is 'on the verge of a military cl…

Perangai lama’ PAS dalam Amanah - [ Video ]

Image
Apa yang dibimbangi oleh Presiden AMANAH itu ada asasnya bro, ada bekas walauns Pas menjadi Ahli Amanah kecewa dengan Pas dahulu kerana tidak terpilih menjadi calon.

Sebahagian mereka ini pernah mencari 'suaka' politik parti seperti PKR umpamanya dan turut mengharap dicalonkan dalam PRU dahulu tetapi masih kecundang.

Kelahiran AMANAH merupakan peluang bagi bekas-bekas lebai Pas ini untuk untuk terus berada di posisi yang diidamkan sekian lama, lebih2 lagi Amanah adalah 'parti Islam' alternatif kepada Pas, tapi lebih bersikap terbuka kepada semua bangsa.

Apa pun 'medium' ini nampak cantik kepada lebai- lebai yang mengidam jawatan besar dalam parti baru ini. Mereka pun pulun siang malam tungging terbalik untuk pastikan mereka dilantik menjadi 'ketua' kawasan tertentu. 

Apa yang dikesalkan ialah apabila terlantik sahaja, itu pun dengan mengenepikan pengerusi dan ketua asal yng menggerakan Amanah di peringkat awal,  lebai ini tidak mampu membangunkan Amanah kaw…

Lebai 'Menari' ikut gendang Hadi

Image
RUU 355 cukup trending, semua bercakap, yg tak paham pun tumpang tui sama, bukan semua lebai faham pun ar yu yu hadi nie bro !