Only In Malaysia bro

Colorful Malaysia ! penuh warna warni..soal masuk akal ke? tak masuk ke? no hal punya bro ! dari akar umbi sampai ke pucuk ! terutama yang pucuk2 atas tu..ada saja celoteh depa..sekejap begitu, sekejap begini, sekejap di sana, sekejap di sinun ? pening sejurus kita dibuatnya bro ! Hanya di Malaysia kita akan jumpa semua ini ?

Kah Kah Kah

Norman Liverpool


APA YG MEREPEK INI TNB

Pelbagai alasan diberikan utk tidak mahu menurunkan harga tarif elektrik. Dulu kata sb minyak dan mcm2 lagi. Skg ini mulalah cerita sana cerita sini, alasan sana alasan sini... Apapun tukang karut yg beri alasan dibawah ini ( Sinar Harian), TNB untung RM 6 billion. Full stop. Hei !!! TNB nak untung byk2 utk siapa? Ini tanggungjawab sosial kerajaan kpd rakyat. Itu pun nak be..See More

~~~~~~~~~~~~~~~~

Norman Liverpool
Lepas Banjir..
apa pun boleh bro !
atas rel keretapi pun boleh gak?
Only in Malaysia 

~~~~~~~~~~~

hamnoQ tak puas ati lagi ke?
dah nuar terlepas ke dalm pun - dok kelupoq apasal ?
Only in Malaysia bro.
~~~~~~~~~~~~~

Only in Malaysia
Nescafeais.com
Gelagat bebudak baru laa nie masuk sekolah!
Tu baru dengar taklimat !
Hebat laa adik ! - uncle suka tu..
Only in Malaysia
Kah Kah Kah

********************

Suara Rakyat
Only in Malaysia
*************

Bagi lah balik..!
bagi lah balik..! 
bukan boleh buat 
'menurun' nombor ekoq pun ...
Only in Malaysia !!



cuma di Malaysia ada cam nie bro !
Only in Malaysia
~~~~~~~~~~~


Samakan?.. kedua-dua kes dianggap selesai 
kerana Mahkamah telah menjatuhkan hukuman 
terhadap semua yang tertuduh dalam kedua-dua kes..

Jadi tak salahlah kalau Sirul dianggap mengarut, 
Khairy dan Shafee juga mengarut....

Teruskanlah siri penerangan yang langsung tak memberikan faedah kepada rakyat tu.. 
kalau boleh buatlah siri penerangan dari rumah ke rumah... ha.. ha.. ha.
skrip - kredit Anak Sungai Derhaka

Only in Malaysia ?
~~~~~~~~~~

Suara Rakyat
Gambar lama pun depa nak pusing?
Only In Malaysia
~~~~~~~~~~~

Suara Rakyat
Janganlah buat camni..
Buruklah nama 'UMNO' kalau begini.
SUSAHLAH 'UMNO' MAU HIDUP CARI MAKAN... 
Tanpa BN di Sabah, apa akan jadi Sabah nanti.... See More

Only in Malaysia
~~~~~~~~~~~~~~

Suara Rakyat
Nampak tak permainan media penjilat UMNO serta 'pelakon2' dlm memburukkan kerajaan PR.. 

SKRIP MEREKA yg sentiasa memutar belit..
SEBELUM DIBATALKAN...
- Tuduh kerajaan PR tidak perihatin kpd penduduk setempat.

SELEPAS DIBATALKAN pula..
- Tuduh kerajaan PR tidak prihatin dengan kesengsaraan penduduk..

- TERUSKAN PROJEK KIDEX, Tak Perihatin Nasib Rakyat?
- BATALKAN PROJEK KIDEX, Tak Perihatin Nasib Rakyat?

INILAH CARA MEREKA PERBODOHKAN & MEROSAKKAN minda rakyat !!!
Kah Kah Kah

Only in Malaysia !!!

*******************************


MOHON JANGAN KETAWA ....
Ada juga manusia yg mau Lebuhraya KIDEX diteruskan..

Sekumpulan warga Selangor pencinta dan pendakap amalan membayar tol telah membuat demo dengan membawa beberapa sepandok 'KAMI MAU KIDEX' di depan banguan SUK Selangor desak agar pembinaan itu diteruskan.

Kalau tengok dari wajah-wajah pendemo hampir kesemuanya dikategorikan sebagai warga emas. Rupa-rupanya ada juga warga kita rasa seronok dan bangga membayar tol setiap kali menggunakan lebuhraya. Inilah contoh terbaik 
CERDIK TAK BOLEH DIIKUT, BODOH TAK BOLEH DIAJAR !!!

********************

Suara Rakyat

akhirkalam


Comments

  1. BN(UMNO) kerja menipu, merosak dan menjahanam rakyat jelata. Rakyat hanya dipecacaikan, dibodohkan dan dilembukan supaya BN dapat mengkayakan mereka. Selagi BN memerintah, kekayaan negara dipunyai oleh taukey BN(UMNO). Hubaya!!!!- JAFARO

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Yang Bilang Cina Anti Islam, Malulah Bila Lihat Video dan foto Ini..

PA$ Makin Terkoyak. Karut. wal Marut - PA$ Selangor dan Isu Syi'ah [2 video]

Bebal Punya PA$